عمومی

ساخت وبلاگ

تعمیرات گوشی سونی در این مرکز با تکیه بر سه پارامتر اساسی و ضروری انجام می‌پذیرد؛ پارامتر نخست انجام تعمیرات گوشی سونی به دست زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان حوزه تعمیرات موبایل است؛ پارامتر دوم استفاده از پیشرفته‌ترین و هوشمندانه‌ترین تجهیزات در روند تعمیرات گوشی سونی است که به دست جمعی از مهندسان و تعمیرکاران این حوزه خریداری گشته و در اختیار مهندسان این مرکز نهاده شده‌اند.

پارامتر سوم تعهد و التزام تمامی کارشناسان و مهندسان حاضر بر پیاده سازی روندهای تعمیر بر اساس استانداردها و ضوابط بین المللی است. اجرایی ساختن تمامی این پارامترها در مرکز تعمیرات گوشی سونی سبب گشته تا این مرکز یکی از پیشروترین و موفق‌ترین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات در زمینه ترمیم، بازسازی، تعویض قطعات و تعمیرات گوشی سونی باشد.

نمایندگی موبایل سونی

نمایندگی موبایل سونی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و فروش انواع موبایل سونی به متقاضیان است. متقاضیان این دو سرویس می‌توانند پس از حضور در نمایندگی موبایل سونی و مراجعه به پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان ارائه دهند.

https://tormoz.niloblog.com/p/9/

فروش انواع موبایل سونی، ارائه راهنمایی‌ها و اطلاعات درباره هر یک از مدلهای گوشی سونی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های سونی، تعویض قطعات گوشی سونی، ارائه خدمات پس از فروش، عیب‌یابی گوشی سونی و … برخی از سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر موبایل سونی است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل Sony مشمول گارانتی و ضمانت است.

خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل سونی

نمایندگی تعمیرات موبایل سونی با گردآوری کادری مجرب و متخصص از تکنسین‌ها و مهندسین با تجربه آماده‌ی خدمت رسانی در راستای کارکرد صحیح اسمارت فون های سونی می‌باشد. این مرکز قادر به رفع و تعمیر تمامی نواقص و عیوب موجود درانواع مدل‌های مختلف گوشی‌های سونی در بخش‌های گوناگون مرتبط با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است.

 

کاربران گرامی ضمن حضور در نمایندگی مجاز تعمیرات موبایل sony، بسته به نوع اختلال گوشی مورد نظر به یکی از دو پارت تعمیراتی سخت افزاری و نرم افزاری هدایت شده تا کارشناسان ما با توجه به مشکل پیش آمده وارد عمل گردند و بازیابی عملکرد اصلی دستگاه با بالاترین سطح کیفی ممکن شکل گیرد. در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب، خاطرنشان می‌نماییم که نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل سونی از قطعات مشابه و اورجینال استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که سرویس‌های عرضه شده در این مجموعه دارای ضمانت نامه‌های معتبر کتبی نیز می‌باشد.

در زیر به شرح برخی از تعمیرات تخصصی قابل ارائه در نمایندگی تعمیرات موبایل sony می‌پردازیم.

تعمیر باتری گوشی سونی

تعمیر وای فای گوشی سونی

بازیابی اطلاعات گوشی سونی

تعمیر اسپیکر گوشی سونی

تعمیر موبایل سونی

واحدهای تخصصی در مرکز تعمیر موبایل سونی

تشخیص این مسئله که اختلال در عملکرد موبایل سونی ناشی از عیوب سخت افزاری یا نرم افزاری است نیاز به بررسی و عیب‌یابی دستگاه به دست یک کارشناس خبره و آزموده دارد. لزوم تخصص و مهارت یک کارشناس پیش از اقدام به تعمیر موبایل سونی از آن روست که راهکارها و ترفندهایی که توسط کارشناسان اِعمال می‌گردند می‌بایست با درنظر داشتن نوع اشکالات پیش آمده،-یعنی نرم افزاری یا سخت افزاری بودن ایرادات- انتخاب و اجرایی گردند.

در همین راستا، مرکز تعمیر موبایل سونی با ایجاد واحدهای تخصصی تعمیر در ساختار دورنی خویش، تمامی تلاش و توان خود را جهت دست‌یابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات تخصصی-تضمینی تعمیر به کار برده است. در حال حاضر مرکز تعمیر موبایل سونی متشکل از پارت‌های متعددی است ک شما کاربران گرامی پس از ورود به آن، بسته به نوع دستگاه و اشکالات ایجاد شده، به پارت مرتبط معرفی و راهنمایی می‌گردید.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 18:02

تعمیر پرینتر Canon در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای canon گشته‌اند. ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر پرینتر Canon و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…

پارامترهای مهم در مرکز تعمیرات کنون

برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیر پرینتر canon هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند. کاربرانی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات پرینتر کانن را ندارند، می‌توانند خدمات مورد نیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل پرینتر canon استفاده نمایند.

https://tormoz.niloblog.com/p/8/

دغدغه‌ی مهم برای بسیاری از مشتریان پرینتر کانن، یافتن مراکز معتبر جهت خرید پرینتر کانن و لوازم جانبی این محصول کانن می‌باشد، زیرا مشتریان به دنبال خرید محصولات با کیفیت و اورجینال می‌باشند که با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، بدون نگرانی بتوانند از آن استفاده کنند. از جمله خدمات نمایندگی کانن فروش پرینتر کانن این کمپانی بزرگ است. نمایندگی کانن با بهره گیری از کارشناسان فروش مجرب، اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص انواع پرینترهای کانن را در اختیارتان قرار داده و شما را راهنمایی خواهد کرد. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تولیدات کمپانی کانن، تولید محصولات عکاسی و تصویربرداری از جمله؛ دوربین‌ها می‌باشد. این شرکت دوربین‌های تصویربرداری و عکاسی را در اندازه و کیفیت‌های متفاوت به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. دوربین‌ها با توجه به نیاز مشتریان طراحی شده و توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب دوربین مورد نیاز خود، با کارشناسان فروش نمایندگی اصلی کانن تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

شارژ کارتریج پرینتر canon

شارژ کارتریج پرینتر canon توسط واحد تعمیرات پرینتر کانن در نمایندگی کانن انجام می‌شود. همه پرینترها از جمله پرینتر کانن از موادی به نام تونر و جوهر استفاده می‌کنند. این مواد در جایگاهی به نام کارتریج نگهداری می‌شوند. اگر کاربر به بخش کارتریج بی توجه باشد یا اینکه به درستی از کارتریج استفاده نکند، در مسیر چاپ دچار مشکلاتی خواهد شد. شاید در نگاه اول شارژ کارتریج ساده و غیر تخصصی باشد، اما برای اینکه بتوانید به خوبی از عهده شارژ کارتریج پرینتر برآیید، نیاز به اطلاعات فنی پایه دارید.

شارژ کارتریج یا پر کردن دوباره کارتریج مصرف شده معمولاً در کوتاه مدت مقرون به صرفه است، اما بسیاری از تعمیرکاران و کارشناسان معتقدند که در بلند مدت آسیب رسان است. در هر صورت می‌توانید برای شارژ کارتریج پرینتر canon از واحد معتبر تعمیرات کانن کمک بگیرید تا شارژ کارتریج پرینتر canon بدون ریزش تونر و بدون نشتی انجام شود.

مشکلات پرینتر Canon

همه ما انتظار داریم دستگاه پرینتری که خریداری کرده‌ایم برای یک مدت طولانی به درستی کار کند و برگه‌های بسیاری را برای ما پرینت بگیرد؛ ولی بیشتر مواقع این اتفاق نمی‌افتد. به نظر شما چرا پرینترها در هر لحظه دردسر درست می‌کنند؟ برخی از مواقع می‌توان استفاده بیش از اندازه را دلیل اصلی خرابی پرینترها دانست. آنچه اهمیت دارد این است که شما به عنوان یک کاربر، مشکلات پرینتر Canon را بشناسید و با راه حل‌های آنها آشنا باشید. در این مطلب ضمن بررسی مشکلات رایج پرینتر کانن، شما کاربران عزیز را با روش‌های رفع این مشکلات آشنا خواهیم نمود.

عیب یابی و تعمیر پرینتر کانن

در صورتی که شما نیز از کاربران پرینتر کانن می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر کانن از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی کانن صورت می‌پذیرد. در مرکز تعمیر پرینتر کانن، تمامی سرویس‌های اعمال شده بر روی پرینترهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می‌گیرد.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 18:00

همانطور که در مقاله آموزش تعمیر و تعویض LCD لپ تاپ گفتیم، ضربه خوردن یکی از عواملی است که باعث خرابی LCD لپ تاپ می‌شود؛ زیرا با ضربه خوردن پیکسل‌های صفحه بهم می‌ریزد و هم چنین به برد اصلی لپ تاپ صدمه وارد می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از عوامل اصلی خرابی LCD لپ تاپ سونی را برای شما نام ببریم و توضیحات مفیدی را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

معمولاً افراد در طول عمر لپ تاپ خود به طور میانگین یک بار با مشکل خرابی LCD مواجه می‌شوند. LCD لپ تاپ یکی از قطعات حساسی است که باید به طور جدی از آن مراقبت شود زیرا با ضربه خوردن آن هزینه زیادی را متحمل می‌شوید. سیستم خود را از مکان‌های پر خطر دور کنید چرا که کوچک‌ترین آسیب می‌تواند برای شما دردسر ساز شود.

علایم

لپ تاپ طبق معمول شروع به کار می‌کند، اما صفحه نمایش مشکی است. در صورت تکان دادن صفحه نمایش، روشن می‌شود و کار می‌کند.

https://tormoz.niloblog.com/p/7/

لپ تاپ طبق معمول شروع به کار می‌کند اما صفحه به شدت تاریک است. با این وجود به مقدارکمی تغییر رنگ و تصاویر کم نور را می‌توان مشاهده کرد.Inverter یا کابل خراب است.

بلافاصله بعد از روشن شدن لپ تاپ سونی صفحه نمایش به رنگ صورتی تیره یا قرمز می‌باشد که بعد از چند ثانیه تیره می‌شود.

خرابی BackLight

صفحه نمایش چند بار چشمک می زند اما بعد از آن تیره می‌شود. اگر لپ تاپ را تکان دهید یا چند ضربه آرام به کناره‌ی آن بزنید، دوباره شروع به چشمک زدن می‌کند.

خرابی کابل یا LCD

صفحه نمایش سفید یا سیاه است و مانیتور خارجی کار می‌کند. خرابی کابل یا LCD

علائم خرابی LCD لپ تاپ سونی

ما در این بخش قصد داریم تعدادی از علائم خرابی LCD لپ تاپ سونی را برای شما نام ببریم زیرا این موارد بسیار حائز اهمیت هستند و نیاز است که کاربران نسبت به این موارد شناخت داشته باشند. شناخت قطعات مختلف لپ تاپ برای کاربران و تعمیرکاران مبتدی و همکاران می‌تواند مفید واقع شود.

خرابی LCD لپ تاپ سونی

آل سی دی لپ تاپ برای روشن شدن به برد کوچکی به نام هایولتاژ نیازمند است که در صورت اینکه این برد خراب شود تصویر به شما نمایش داده نمی‌شود بنابراین شما می‌توانید با مراقبت بیشتر از سیستم خود از این برد محافظت کنید. از دیگر دلایل خرابی LCD لپ تاپ شما می‌تواند ریختن مایعات بر روی آن باشد که در صورت بروز این اتفاق سریعاً آب یا سایر مایعات در سیستم شما نفوذ می‌کند و به برد اصلی لپ تاپ آسیب وارد می‌شود.

شایع‌ترین علائم خرابی آل سی دی لپ تاپ عبارت‌اند از:

شکستگی و ترک خوردگی در قسمت‌های مختلف LCD

تغییر رنگ در یک قسمت آل سی دی

ایجاد یک نقطه سیاه رنگ بزرگ در یک بخش از LED یا LCD

ایجاد خطوط افقی یا عمودی به رنگ سیاه در قسمت‌های مختلف تصویر

سوختگی پیکسل

شکستگی کامل و نداشتن نور

از دیگر دلایل خرابی آل سی دی لپ تاپ می‌تواند این موارد باشد: حساسیت به گرد و غبار و ضربه و اصابت اشیای نوک تیز و ….

خطوط راه راه عمودی یا افقی بر روی صفحه وجود دارد، که اگر شما صفحه را تکان دهید و یا به آرامی به کناره‌های آن ضربه بزنید، تغییر می‌کند. خرابی کابل یا در تمام حالت‌های بالا، اگر شما مانیتور خارجی را به لپ تاپ وصل کنید (در اکثر مدلها، لپ تاپ را بعد از وصل کردن مانبتور به آن روشن کنید. شاید لازم باشد تا کلیدهای Fn را با یکی از کلیدهای F1 یا F10 فشار دهید تا لپ تاپ تشخیص دهد که به مانیتور خارجی وصل است)

عیب یابی

اگر صفحه‌ی مانیتور شما سیاه شده است، سوئیچ lid closed را پیدا کنید و آن راچندبار فشار بدهید. سوئیچ مذکور، سوئیچ کوچکی است که در کنار لولاهایی که هنگام بسته بودن صفحه‌ی مانیتور بسته هستند قرار دارد. گاهی اوقات این سوئیچ‌ها گیر می‌کنند و نتیجه آن مشکی شدن صفحه‌ی نمایش و یا روشن نشدن لپ تاپ است. در سیستم‌های جدید، مثل dell های جدید سوئیچ آهنربایی دارد که باعث می‌شود سوئیچ گیر نکند.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:58

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر ال سی دی ایکس ویژن و تعمیر ال ای دی ایکس ویژن با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و کرج می باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، LCD و LED ایکس ویژن (xvision) سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران تلویزیون، ال سی دی و ال ای دی ایکس ویژن توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا، کار سرویس و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را در تمامی تعمیرگاه های مجاز ایکس ویژن به عهده بگیرد.

تعمیر کار تلویزیون ایکس ویژن (X.Vision)

جمعی از دوره دیدگان متبحر، تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون TV،با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت در مرکز سرویس یران سرویس هستند.

برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود، در واحد تعمیرات تلویزیون ما فراهم شده است.

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

تعمیرات بک لایت تلویزیون

https://tormoz.niloblog.com/p/6/

تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل شما

تعمیرات آبخوردگی تلویزیون

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل

تعمیر قطعات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تخصصی تلویزیون

خرابی پاور سوپلای تلویزیون

از آنجا که تلوزیون دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند،

تلویزیون دیر روشن می شود

این عیب مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد که باید قطعات فرسوده شده برد پاور تعویض شود. تعمیرات برد پاور در منزل و محل مشتری انجام می شود. تعمیرات با قطعات فابریک و با ضمانت سه ماهه انجام می شود.

تلویزیون بعضی وقتا روشن میشه بعضی وقتا رو چراغ پاور می مونه

این خرابی مربوط به برد پاور تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن می باشد. در بعضی مواقع نیز از برد مین نیز می تواند باشد. تعمیرات برد پاور تلویزیون در منزل انجام می شود. این خرابی بیشر مربوط به نیم سوز شدن قطعات نیمه هادی می باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. تعمیرات ال سی دی ایکس ویژن با ضمانت سه ماهه انجام می شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل با گارانتی خدمات

تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. در صورتی که این تعمیرات زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیرات ایکس ویژن انتقال یافته و تعمیرات تخصصی بر روی آن انجام میشود.

از جمله مشکلات متداول تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن،

به وجود آمدن ایراد در صدا و رنگ تلویزیون است که می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره بروز نماید.

بسیاری از این مشکلات می تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد ال سی دی باشد.

علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD ایکس ویژن نیز که از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در بروز اختلال در تصویر نقش مهمی دارند

یک لحظه تصویر تلویزیون میاد و قطع میشه

این عیب مربوط به بک لایت تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن می باشد که در بعضی مواقع به علت خرابی برد پاور و اینورتر نیز می تواند باشد. تعمیرات این خرابی در منزل و محل شما انجام می شود و شامل سه ماه ضمانت می باشد.

تلویزیون خاموش شده و چراغ جلوی تلویزیون چشمک می زند

این ایراد در تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد که تعمیرات برد پاور در محل مشتری انجام می شود. تعمیرات برد با ضمانت و قطعات اصلی انجام می شود.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:57

تا به حال با این وضعیت مواجه شده‌اید که پرینتر مورد شما کارتریج را شناسایی نکند؟ این اتفاق معمولاً پس از شارژ یا تعویض شدن کارتریج می افتد و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. اگر کارتریج یا روند شناسایی آن در چاپگر مختل شود، عملیات چاپ نیز با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. شما باید اول دلیل یا دلایل شناسایی نشدن کارتریج در پرینتر را شناسایی کنید تا بعد با توجه به شرایط موجود، مشکل را برطرف کنید. ممکن است کارتریج بد جا افتاده باشد و یا دلایل دیگری پشت ایجاد این مشکل وجود داشته باشد.

در ادامه مطلب پیش رو به شما کمک خواهیم کرد که این دلایل را شناسایی کنید. همچنین راه حل‌ها و روش‌های کاربردی را برای رفع مشکل شناسایی نشدن کارتریج در پرینتر سامسونگ به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. در صورت نیاز می‌توانید خدمات تخصصی‌تر در این زمینه را از تیم کارشناسی تعمیر پرینتر سامسونگ دریافت کنید. نمایندگی سامسونگ با تمام توان در خدمت شما خواهد بود.

https://tormoz.niloblog.com/p/5/

بدون چیپ کرن پرینترهای سامسونگ چه فایده‌ای دارد؟

همه چیز در مورد بدون چیپ کردن پرینترهای سامسونگ

۱- اولین و مهمترین عامل برای بدون چیپ کردن پرینترهای سامسونک این است که باعث حذف هزینه‌های جانبی از قبیل خرید کارتریج و یا خرید دوره‌ای چیپ کارتریج در هر مرحله از شارژ کارتریج می‌شود

۲- در هر زمان ممکن است چیپ کارتریج مدل دستگاه شما به علت قدیمی شدن دستگاهتان

کمیاب و یا نایاب شود که همین امر باعث می‌شود چیپ کارتریج شما در صورت وجود، قیمت بسیار بالایی داشته باشد و حتی با تغییر تورم، چیپ را هر دوره گرانتر از دوره قبل تهیه کنید.

۳- با بدون چیپ کردن پرینتر خود، فقط یکبار هزینه می‌کنید و برای همیشه از شر هزینه اضافی راحت می‌شوید.

شناخت دلایل شناسایی نشدن کارتریج در پرینتر Samsung

اساساً عدم شناسایی کارتریج در پرینتر دلایل بسیاری دارد که اگر به موقع شناسایی شوند می‌توان به رفع مشکل امیدوار بود. یکی از دلایل بروز این مشکل، پر بودن حافظه پرینتر است. در این شرایط دستگاه قادر به انجام عملیات پردازشی و تشخیصی به شکل درست و کامل نخواهد بود. همچنین اگر فراموش کنید که نوارها و بسته بندی اطراف کارتریج را به صورت کامل بردارید، این قطعه در پرینتر قابل شناسایی نخواهد بود. دیگر دلیل شناسایی نشدن کارتریج در پرینتر سامسونگ، آلودگی اتصالات فلزی است که در این قطعه وجود دارد.

البته گاهی هم ممکن است کارتریج جابجا در دستگاه نصب شده باشد. یعنی در پرینتر جوهر افشان، کارتریج تونر و مدل‌های لیزری مخزن جوهر نصب شده باشد. این مشکل به ندرت پیش می‌آید اما به هر حال باید به عنوان یکی از دلایل عدم شناسایی کارتریج مورد بررسی قرار گیرد. عوامل دیگری از جمله نصب نادرست کاتریج و قدیمی بودن درایور کارتریج و به روز نبودن آن هم می‌توانند منجر به بروز این مشکل شوند.

آیا با استفاده از برنامه‌هایی که به عنوان ریست پرینترهای سامسونگ عرضه می‌شوند پرینتر به صورت دائمی دیگر به چیپ نیاز ندارد؟

این برنامه‌هایی که تحت عنوان ریست پرینترهای سامسونگ ارائه می‌شوند

در واقع همان برنامه‌های بدون چیپ کردن پرینترهای سامسونگ می‌باشند.

همه چیز در مورد بدون چیپ کردن پرینترهای سامسونگ

با استفاده از این برنانمه ها پرینتر شما برای همیشه بدون چیپ کارتریج کار می‌کند.

در واقع این برنامه‌ها را می‌توان ریست دائمی پرینترهای سامسونگ نام گذاری کرد.

همه چیز در مورد بدون چیپ کردن پرینترهای سامسونگ

راه حل‌های رفع مشکل شناسایی نشدن کارتریج در پرینتر

ریست کردن حافظه داخلی

گفتیم که یکی از دلایل شناسایی نشدن کارتریج در پرینتر سامسونگ، پر شدن حافظه است. وقتی این اتفاق می افتد، باید پرینتر را ریست کنید. پس از ریست کردن حافظه پرینتر، کارتریج شناسایی شده و به راحتی مقدار جوهر و تونر آن به نمایش در خواهد آمد. اول کاتریجی که قبلاً از آن استفاده می‌کردید را داخل پرینتر گذاشته و چند دقیقه زمان دهید. سپس مجدداً کارتریج جدید را داخل دستگاه قرار دهید تا مشکل برطرف شده و پرینتر به راحتی عملیات چاپ را انجام دهد.

اگر همچنان شاهد عدم شناسایی کارتریج در چاپگر Samsung خود بودید، کارتریج جدید را بیرون آورده و پرینتر را با دکمه پاور خاموش کنید. بعد دو شاخه را از برق بکشید و پرینتر را برای 10 دقیقه یا بیشتر به همین حالت رها کنید. پس از 10 دقیقه، دوشاخه را به برق زده و کارتریج جدید را در دستگاه قرار دهید. سپس دکمه پاور را بزنید تا چاپگر روشن شود.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:52

اگر دنبال یک مجموعه تخصصی و حرفه‌ای برای تعمیر موبایل سونی خود هستید، ما نمایندگی موبایل SONY را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه با تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز در خدمت شما است تا مشکلات گوشی سونی‌تان را به بهترین شکل برطرف کند. روشن نشدن، شارژ نشدن، کاهش سرعت، عدم دانلود یا نصب برنامه‌ها، اجرا نشدن فایل‌ها، فرمت شدن، کار نکردن دوربین، از کار افتادن تاچ، عدم آنتن دهی، خاموش و روشن شدن‌های مداوم و مواردی از این دست از جمله مشکلات و ایرادهایی هستند که در گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شوند.

برای برطرف کردن هریک از این مشکلات نیاز به دانش فنی و مهارت بالایی در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل می‌باشد. نمایندگی موبایل سونی توسط یک تیم خبره و حرفه‌ای اداره می‌شود که دانش فنی بالایی در زمینه‌های ذکر شده دارند. مهندسین آی تی در این مجموعه به دلیل تسلط کامل بر روش‌های نوین تعمیراتی، تمامی مشکلات اسمارت فون سونی شما را به نحو احسن برطرف خواهند نمود. در ادامه به شما خواهیم گفت که تعمیرات موبایل سونی در این مرکز به چه شکلی انجام می‌شود.

https://tormoz.niloblog.com/p/4/

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی جهت رفاه حال شهروندان تهرانی و کاهش هزینه‌های آنان، اقدام به ارائه خدمات سرویس در محل کرده است. با استفاده از سرویس مذکور، کاربران می‌توانند در صورت بروز مشکل در موبایل و یا تبلت سونی خود با این مرکز تماس گرفته و منتظر حضور تعمیرکاران در محل مورد نظر خود باشند. لازم به ذکر است، نمایندگی سونی در تهران دارای شعبه‌های متعددی در مناطق چندگانه شهر تهران است. متقاضیان می‌توانند برای تعمیر موبایل و تبلت سونی با نزدیک‌ترین شعبه محل سکونت خود تماس بگیرند. همچنین در این نمایندگی فروش و عرضه موبایل و تبلت های سونی صورت می‌گیرد و چنانچه قصد خرید این دستگاهها را دارید می‌توانید به بخش فروشگاهی این نمایندگی در تهران مراجعه نمایید.

مراحل تعمیر گوشی سونی

دریافت گوشی و ارائه رسید

پس از مراجعه به نمایندگی مجاز سونی، همکاران ما گوشی را از شما تحویل گرفته و رسید آن را تحویلتان می‌دهند. سپس دستگاه به واحد تخصصی تعمیر گوشی سونی هدایت می‌شود تا در آنجا توسط تکنسین‌های مجرب بررسی گردد. رسید دریافتی را نزد خود نگاه دارید تا در مراحل بعدی از آن استفاده کنید.

بررسی و اعلام هزینه

مرحله بعدی تعمیر گوشی sony، عیب یابی آن است. در این مرحله موبایل شما بررسی شده و عیب یابی می‌گردد تا بخش‌های آسیب دیده آن شناسایی شوند. مهندسین ارشد نرم افزار و سخت افزار در این مرحله، بخش‌های مختلف گوشی شما را بررسی می‌کنند تا بدانند که دقیقاً کدام بخش‌ها نیاز به ترمیم دارند. سپس اقدامات لازم انجام شده و هزینه نهایی به شما اعلام می‌گردد. چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد، همکاران ما پس از اطلاع از قیمت قطعه مورد نظر، هزینه تقریبی را به شما اعلام کرده و در صورت رضایت شما، بخش معیوب را تعویض می‌کنند.

تعمیر موبایل سونی

پس از طی فرایند عیب یابی، اقدامات لازم برای تعمیر گوشی سونی انجام می‌شود. این اقدامات ممکن است شامل‌ترمیم یا تعویض قطعات شده و یا تنها به انجام یک سری اصلاحات نرم افزاری محدود شوند. در هرمرحله در تعمیرات موبایل در صورت نیاز با مشتری تماس گرفته می‌شود. پس از پایان روند تعمیرات موبایل سونی، به شما ضمانت نامه‌ای ارائه می‌شود و در آن، مهلت پیگیری هرگونه ایراد احتمالی مشخص می‌گردد.

خدمات نمایندگی سونی

عرضه‌ی مستقیم تولیدات موبایل و تبلت سونی به همراه ضمانتنامه های معتبر

واحدبندی تخصصی برای ارائه‌ی خدمات مشاوره، فروش و تعمیرات

دریافت اطلاعات پایه و اساسی در واحد مشاوره نمایندگی رسمی Sony

فروش قطعات اورجینال انواع موبایل و تبلت سونی در واحد فروش مجهز و مدرن

فروش لوازم جانبی گوش و تبلت سونی از قبیل کیف، قاب، گلس، هندزفری و …

نصب برنامه‌های کاربردی مورد نیاز کاربران برای گوشی و تبلت سونی

استفاده از دستگاه‌های مدرن عیب یابی و تعمیر در روند تعمیرات موبایل و تبلت Sony

سرویس کامل قطعات مختلف گوشی حین روند تعمیرات تبلت و گوشی سونی

برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه تبلت و گوشی سونی

عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف گوشی و تبلت سونی

عیب یابی، تعمیر و تعویض اسپیکر تبلت و گوشی سونی

عیب یابی، تعمیر و تعویض تاچ موبایل و تبلت سونی در نمایندگی رسمی Sony

عیب یابی، تعمیر و تعویض دوربین موبایل و تبلت سونی

عیب یابی، تعمیر و تعویض آل سی دی گوشی و تبلت Sony

عیب یابی، تعمیر و تعویض میکروفن تبلت و موبایل سونی

عیب یابی، تعمیر و تعویض برد تبلت و گوشی سونی در نمایندگی رسمی Sony

خدمات تعمیر موبایل سونی

تعمیرات گوشی‌های هوشمند در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می‌شود. ایرادهای نرم افزاری موبایل با انجام اقداماتی مثل ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها، نصب و بروز رسانی برنامه‌ها، بروز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن، رفع مشکل کرش کردن، ترمیم فرمت شدن، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی، فلش نرم افزاری و … برطرف می‌شوند. اقداماتی همچون تعمیر و تعویض آل سی دی، تعویض گلس، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب، تعمیر آبخوردگی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیر اسپیکر و میکروفن، تعمیرات تخصصی شارژر، تعمیر و تعویض فلت نمایشگر و اقداماتی از این دست نیز بخشی از خدمات تعمیر موبایل سونی در فاز سخت افزاری محسوب می‌شوند.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:50

نمایندگی تعمیرات سامسونگ با ارائه بهترین خدمات و قطعات فابریک و متد مشتری مداری در اروپا به تعمیر لوازم خانگی شما عزیزان در منزل یا محل کار می‌پردازد.

این مرکز به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی سامسونگ با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی این برند می‌پردازد، در نظر داشته باشید که برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات، راهنمای فارسی استفاده از محصولات و نحوه عیب یابی را به صورت کامل در نمایندگی سامسونگ شرح داده‌ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات ما بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش سامسونگ

بهتر است بدانید که در کل دنیا حتی اگر تا حدودی با کارکرد لوازم خانگی آشنا باشید باز هم نمی‌توانید خودتان به تنهایی به تغییر و مراقبت از لوازم خانگی الکتریکی بپردازید. لوازم خانگی سامسونگ یکی از بهترین و شناخته‌ترین مارک‌هایی می‌باشد که حداقل چندین نمونه از این مارک در خانه‌ی تمامی افراد وجود دارد.

https://tormoz.niloblog.com/p/3/

نمایندگی تعمیرات سامسونگ یکی از بهترین مراکزی می‌باشد که افراد در حین خراب شدن قطعه‌ای از لوازم الکتریکی سامسونگ خود می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ به صورت نمایندگی سامسونگ در سراسر نقاط ایران شامل:

و نمایندگی سامسونگ در سایر نقاط کشور

نمایندگی سامسونگ در تهران نیز برای راحتی شما عزیزان می‌باشد تا مجبور نباشید برای تعمیرات سامسونگ مسافت‌های طولانی را طی کنید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ برای ایجاد اطمینان خاطر مشتریانی می‌باشد که محصولات سامسونگ را خریداری می‌کنند. نمایندگی سامسونگ در تهران و سایر نقاط ایران به صورت پراکنده قرار گرفته است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید به نمایندگی سامسونگ شرق تهران و نمایندگی سامسونگ غرب تهران و سایر نقاط مراجعه کنید.

متخصصان نمایندگی سامسونگ افراد کاردان و زبده‌ای می‌باشند که بسیار دوره دیده‌اند و در امر تعمیرات با تجربه هستند و چم و خم کار را بلد می‌باشند.

متخصصان نمایندگی سامسونگ شرق تهران و نمایندگی سامسونگ غرب تهران و سایر نقاط ایران این وظیفه را برعهده دارند تا با استفاده از بهترین قطعات و ابزار با گارانتی بالا مشکلات لوازم خانگی سامسونگ را برطرف کنند.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات سامسونگ

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات سامسونگ در تهران به شرح زیر می‌باشد:

قبل از اینکه به نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی سامسونگ بپردازیم لازم است بدانید که این مجموعه خصوصی است و ارتباطی با سام سرویس ندارد.

جهت تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ ابتدا با نزدیکترین شعبه تماس حاصل نمایید.

برای سهولت در کار می‌توانید به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.

بعد از تماس یا ثبت درخواست، نام تعمیرکار لوازم خانگی سامسونگ؛ همراه با کد اشتراک به همراه شما پیامک می‌شود.

تکنسین لوازم خانگی سامسونگ ظرف کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و رفع مشکل دستگاه شما در محل حاضر می‌شود.

بعد از اتمام خدمات، ضمانتنامه رسمی جهت تعمیرات همراه با فاکتور تقدیم می‌گردد.

بعد از اتمام خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در سامسونگ از شما بابت نحوه رضایتمندی پرسش می‌شود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی سامسونگ در تهران عبارتند از:

پشتیبانی تمامی مدل‌های لوازم الکتریکی سامسونگ در نمایندگی سامسونگ شرق تهران و نمایندگی سامسونگ غرب تهران

متخصصان و کارشناسان نمایندگی تعمیرات سامسونگ با کمال ادب و احترام با ارباب رجوع ارتباط برقرار می‌کنند

متخصصان نمایندگی سامسونگ در نمایندگی سامسونگ شرق تهران و نمایندگی سامسونگ غرب تهران با فراست و زبده و با مهارت می‌باشند.

کارشناسان نمایندگی سامسونگ شرق تهران و نمایندگی سامسونگ غرب تهران با ارائه‌ی خدمات پس از فروش عالی سعی دارند رضایت مشتریان را بالا برده و اعتماد آنها را جلب کنند.

متخصصان نمایندگی سامسونگ در تهران به طور روزانه و با حوصله به تمامی شکایات رسیدگی کرده و سعی دارند کمبودهای رخ داده را برای مشتریان جبران کنند که این مورد بسیار کم می‌باشد.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:48

آل جی سرویس مرکز تخصصی تعمیرات آل جی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه‌ی تعمیر برد و انواع دستگاه‌های آل جی از جمله یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات آل جی، آمادگی دارد تعمیرات لوازم خانگی شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی: تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع دستگاه‌های آل جی می‌باشد, آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می‌باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تعمیرات آل جی سرویس تعمیرات در شهرستان‌های تهران (شهریار, اسلام شهر, اندیشه، پاکدشت، ورامین ...), اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان‌ها در اسرع وقت, پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع لوازم خانگی آل جی می‌باشد.

درباره محصولات آل جی

همانطور که می دانید برند آل جی در ساخت وسایل الکترونیکی مجهز و دارای سیستم‌های به روز و دارای استحکام و مقاومت بالا شناخته شده است. نمایندگی تعمیر آل جی سرویس در هر کجای دنیا دارای شعبات متعددی می‌باشد.

این نمایندگی‌ها به منظور ارتقای سطح کارکرد لوازم الکترونیکی به وجود آمده‌اند. سیستم‌ها تولید شده توسط برند آل جی از تلویزیون و لوازم خانگی گرفته تا واشر در سطح گسترده‌ای از تنوع به بازار عرضه می‌گردند. نمایندگی‌های تعمیر آل جی دارای تیم فنی و ماهر در زمینه تعمیر و نصب این لوازم می‌باشند.

خدمات پس از فروش محصولات آل جی شامل گارانتی معتبر آل جی، تعمیر در صورت داشتن گارانتی، نصب وسایل تازه خریداری شده از آل جی و تعویض قطعات یدکی اصلی در تولیدات برند آل جی می‌باشد.

درکنارهمه این امکاناتی که در نمایندگی تعمیر آل جی سرویس موجود می‌باشد، می‌توان گفت که وجود کارشناسان متخصص در این زمینه نیز در کنار کادر فنی در نمایندگی تعمیر آل جی سرویس نیز بسیار کارآمد می‌باشد.

در خدمات پس از فروش محصولات آل جی در واقع تیم پشتیبانی در مورد خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات آل جی می‌توانند از طریق تلفن به مخاطبان مشاوره دهند و آنها را از روند تعمیرات لوازم خانگی آل جی مطلع نماید.

نکات مهم درباره خدمات تعمیر

مطالعه دفترچه راهنما

با مطالعه دفترچه راهنمای محصول، تا حد بسیاری با نحوه عملکرد دستگاه آشنا می‌شوید.

چک کردن اتصالات

قبل از هر اقدامی، از اتصال صحیح دستگاه به جریان برق مطمئن شوید.

تعمیرات در محل

در صورت نیاز به تعمیر، کلیه امور تعمیراتی، در محلی که دستگاه وجود دارد باید انجام گردد.

صرفه جویی در هزینه

در زمان گارانتی، هزینه تعمیرات شامل ایاب و ذهاب، اجرت و هزینه قطعات رایگان می‌باشد.

https://tormoz.niloblog.com/p/2/

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:46

گاهی اوقات دستگاه اندرویدی ما قابل راه اندازی و بوت شدن نیست و با یکسری خطاها روبرو می‌شویم در این مواقع اکثراً همه‌ی ما نگران شده و به قول معروف دست و پای خود را گم می‌کنیم. در واقع علت بروز این چنین خطاهایی در حین بوت و راه اندازی گوشی می‌تواند خطای سخت افزار، نرم افزار یا firmware (میان افزار: یعنی ترکیبی از نرم افزار و سخت افزار) باشد. این مقاله که در دو بخش ارائه می‌شود در ابتدا شما را با چگونگی تشخیص این خطاها آشنا کرده و در بخش دوم آموزش: چگونه مشکل بوت نشدن گوشی اندرویدی خود را حل کنیم؟ راه حل هریک را بیان خواهیم کرد. درضمن ابزارهایی را برای کمک به حل این خطاها به شما معرفی می‌کنیم با نکست همراه باشید.

مشکل پس از به‌روزرسانی

برخی از کاربران پس از به‌روزرسانی اندروید به نسخه جدیدتر با مشکل غیر قابل استفاده شدن یا عدم بوت دستگاه خود روبرو می‌شوند. پس از به‌روزرسانی اندروید یا به دلایل مختلفی ممکن است گوشی شما به یک آجر تبدیل شود! بله اصطلاح آجر (Brick) زمانی استفاده می‌شود که گوشی اندرویدی شما قابل استفاده نیست و تبدیل به یک تکه آجر شده است. برخی از کاربران تصور می‌کنند با مشاهده هر نوع خرابی باید در اولین گام به سراغ فلش کردن گوشی اندرویدی با یک رام جدید بروند، منتها این احتمال وجود دارد که برنامه نصب شده (برنامه فلش کردن) روی کامپیوتر شخصی موفق نشود گوشی هوشمند را شناسایی کند یا فایل‌های اصلی سیستم‌عامل آسیب دیده و اندروید به درستی اجرا نشود. بهتر است پیش از آن‌که به سراغ نصب یک رام پیشرفته بروید، در ابتدا از گزینه recovery یا bootloader گوشی برای حل مشکل استفاده کنید.

چگونه از راه انداز بوت اندروید استفاده کنیم؟

یک راه انداز به کاربران اجازه می‌دهد که قسمت‌های مختلف قابل بوت شدن یا (پارتیشن‌ها) را از سیستم عامل در اختیار داشته باشند این به کاربران این امکان را می‌دهد که بین بوت بازیابی یک پارتیشن یا سیستم عامل به دلخواه و با توجه به نیاز انتخاب کنند. وقتی که سیستم عامل نمی‌تواند بوت شود برنامه راه انداز می‌تواند سیستم عامل را به تنظیمات کارخانه باز گرداند.

با گزینه‌های بازیابی یا راه انداز می‌توان کش دستگاه را پاک کرد. پاک کردن کش سیستمی که دچار مشکل شده است درست شبیه اجرای راه انداز است. با این حال هر دستگاه تولید شده ابزار و ویژگی‌های متفاوتی دارد. یعنی شما هیچ دو دستگاه اندرویدی را پیدا نمی‌کنید که راه اندازهای یکسان داشته باشند. در عکس زیر منو راه انداز گوشی Moto X 2014 را می‌بینید همان طور که دیده می‌شود گزینه‌های متعددی در منو راه انداز وجود دارد که شاخص‌ترین آن گزینه تنظیم مجدد کارخانه است.

چه ابزارهایی برای Unbrick کردن یک گوشی اندرویدی نیاز است؟

خوشبختانه ابزارهایی که برای حل مشکلات نرم‌افزاری استفاده می‌شوند؛ همان ابزارهایی هستند که برای روت و فلش کردن رام گوشی استفاده می‌شوند. مهم‌ترین بخش داستان یک بازیابی سفارشی است. افرادی که گوشی خود را روت کرده‌اند به احتمال زیاد این ابزار را نصب کرده‌اند، اما احتمال رونویسی یا پاک شدن آن وجود دارد. اگر محبور هستید دو مرتبه ابزار فوق را نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم ابزار TWRP را نصب کنید.

 TWRP یک ابزار قدرتمند است که به سادگی قابل استفاده بوده و برای بیشتر دستگاه‌های محبوب عرضه شده است. در مرحله بعد شما به Fastboot و ADB نیاز دارید.

این ابزارها در بیشتر مواقع برای روت کردن و فلش کردن استفاده می‌شوند و شما می‌توانید هر دو ابزار فوق را از سایت Android Developers دریافت کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در یک دستگاه غیر قابل بوت

نخست دستگاه را خاموش کنید، دکمه power و دکمه کم کردن صدا (volume down or volume up) را فشار و نگه دارید این دکمه‌ها را تا زمانی نگه دارید که گوشی یک لرزش یا ویبره بدهد خواهید دید که وارد منو راه انداز اندروید می‌شوید.

شاید منو راه انداز گوشی‌ها متفاوت باشد اما همه دارای یکسری گزینه‌های اصلی و یکسان هستند

بازیابی به تنظیمات کارخانه یا Factory Reset را با استفاده از دکمه کم و زیاد کردن صدا و power انتخاب کنید. تنظیمات دستگاه به حالت اولیه کارخانه بر می‌گردد سپس دستگاه را مجدد راه اندازی کنید.

 

هشدار: اگر custom ROM را نصب کرده‌اید، بیشتر احتیاط کنید شما نباید از راه انداز یا بازیابی برای تنظیم مجدد کارخانه استفاده کنید، ریست کردن دستگاه در چنین مواقعی، باعث غیر قابل بوت شدن دستگاه شما می‌شود.

اگر می‌خواهید سیستمتان را تغییر بدهید، تنظیم مجدد کارخانه را از طریق custom recovery انجام بدهید.

توجه داشته باشید که کلیدهای volume همیشه به عنوان کلیدهای جهتی عمل می‌کنند.

چگونه ماژول‌های Xposed را از طریق منوی ریکاوری غیر فعال کنید؟

اگر نمی‌توانید از ADB push استفاده کنید، یکی از راه‌حل‌های زیر را امتحان کنید.

روش زیر اجازه می‌دهد تا Xposed را از طریق recovery غیر فعال کنید.

به ریکاوری رفته و سپس به مسیر Advanced و سپس Terminal command بروید.

2. فایلی به نام زیر بسازید.

 /data/data/de.robv.android.xposed.installer/conf/disabled

3. گوشی را راه‌اندازی مجدد کنید.

https://tormoz.niloblog.com/p/1/

این روش مانع از آن می‌شوند تا ماژول‌های Xposed آغاز به کار کنند و مشکل به شکل مقطعی برطرف می‌شود. برای فعال کردن دومرتبه ماژول‌ها می‌توانید به منوی ریکاوری رفته و گزینه File Manager را استفاده کرده و فایل modules.list که در مسیر زیر قرار دارد را حذف کنید.

/data/data/de.robv.android.xposed.installer/conf/

4. گوشی را راه‌اندازی مجدد کنید.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:45

چرا سرعت گوشی پایین می‌آید؟ چگونه سرعت گوشی را بالا ببریم؟ این‌ها سوال‌هایی است که معمولاً صاحبان گوشی‌های قدیمی از خود می‌پرسند. به نظر می‌رسد گوشی‌های ما به‌صورت ناگهانی سنگین و کند می‌شوند و دلیل واضحی برای این موضوع وجود ندارد. در این زمینه می‌توان به دلایل احتمالی زیادی اشاره کرد. خوشبختانه، بخشی از این موارد قابل پیش‌گیری و قابل اصلاح هستند.

اپلیکیشن‌های پس‌زمینه دلیل کندی سرعت گوشی الجی

احتمالاً در این مورد مواردی به گوشتان خورده، اما باید بگوییم که دلیل اصلی کند شدن گوشی، وجود تعداد زیادی از اپلیکیشن‌هایی است که در پس‌زمینه گوشی اجرا می‌شوند. با گذشت زمان اپلیکیشن‌های زیادی را نصب می‌کنیم و در همین حین فراموش می‌کنیم که اپ‌های قدیمی‌تر و بلااستفاده را پاک کنیم. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها برای به‌روزرسانی اطلاعات خود، اتصال به اینترنت یا نظارت بر سایر بخش‌های سیستم، از منابع موجود در پس‌زمینه استفاده می‌کنند و همین امر می‌تواند منجر به کم شدن سرعت گوشی شود. از این رو می‌توان آن را علت کند شدن گوشی در نظر گرفت.

اپلیکیشن‌های پس‌زمینه موبایل

احتمالاً این مورد را قبلاً هم شنیده‌اید اما باید بگوییم وجود تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها در محیط پس‌زمینه می‌تواند منجر به کند شدن گوشی شود. طی مرور زمان ما اپلیکیشن‌های متعددی را در گوشی خود نصب می‌کنیم و در این حین حذف کردن اپلیکیشن‌های بلااستفاده را هم فراموش می‌کنیم. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها برای به‌روز کردن اطلاعات خود، اتصال به اینترنت یا نظارت بر دیگر بخش‌های سیستم، از منابع موجود در پس‌زمینه استفاده می‌کنند و همین می‌تواند منجر به کم شدن سرعت گوشی شود.

اتمام عمر باتری گوشی الجی

جالب است بدانید که باتری‌ها هم پیر می‌شوند. در واقع باتری را هم می‌توان جزء ۶ دلیل برای کند شدن گوشی در نظر گرفت. پس از دو و یا شاید سه سال استفاده از باتری، ظرفیت آن‌ها کاهش می‌یابد و شاید دیگر نتوانند جوابگوی شارژ حتی یک روز کامل باشند. کاهش راندمان باتری طول عمر را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر باتری‌هایی که سن و سال بالایی دارند، معمولاً به دلیل افزایش مقاومت داخلی بخش زیادی از شارژ دریافتی را هدر می‌دهند و آن را به گرما تبدیل می‌کنند این گرما نیز عواقبی خواهد داشت که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد…

مقاومت داخلی از دو منظر می‌تواند بر عملکرد گوشی تآثیر بگذارد. این گرما می‌تواند پردازنده را هم تحت‌تأثیر قرار دهد. زیرا گرم شدن یک پردازنده، معمولاً باعث کاهش سرعت آن می‌شود. در ضمن پردازنده‌ها و حافظه‌ها برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشند، باید جریان برق زیادی را دریافت کنند و باتری‌های قدیمی در این زمینه کارایی چندانی نداشته و همین موضوع منجر به کند شدن گوشی می‌شود.

فرسودگی حافظه

حافظه رو به مرگ

همانند باتری‌ها، حافظه‌ی داخلی گوشی‌ها هم پیر می‌شوند. این موضوع دلایل مختلفی دارد اما به‌طور خلاصه می‌توان گفت که ظرفیت حافظه‌های داخلی، همانند باتری‌ها، طی مرور زمان کاهش می‌یابد. موضوع گسستگی که کمی بالاتر اشاره کردیم، می‌تواند منجر به تشدید این روند شود. با توجه به این موضوع، همواره بخش‌های اضافه‌ای در حافظه داخلی وجود دارند که با از کار افتادن بخش‌های قدیمی، این قسمت‌های جدید به کار گرفته می‌شوند. در نهایت، عمر حافظه‌ی داخلی بستگی به میزان دیتای جدیدی دارد که در آن ذخیره می‌کنید. روی هم رفته، معمولاً حافظه‌های داخلی دو تا سه سال به‌خوبی جواب می‌دهند و عمر کلی بسیاری از آن‌ها بین ۵ تا ۱۰ سال است.

با همه‌ی این‌ها، کند شدن گوشی به مرور زمان به دلیل عمر قطعات داخلی آن‌ها یک حقیقت غیرقابل انکار است، اما با رعایت نکات ساده می‌توانیم تا سال‌ها به نحو مطلوبی از گوشی خود بهره بریم.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 17:43

لینک دوستان

خبرنامه